مقایسه آلمان با فرانسه | بهترین کشور برای مهاجرت

پریا جهان مهر

۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ۰۸:۴۴:۵۱

0

52

مقایسه آلمان با فرانسه

در دهه‌های گذشته، مردم بسیاری از کشورهای مختلف جهان، تصمیم گرفته‌اند اقامت کشورهای مطرح و برتر را به دست آورند. همان‌طور که می‌دانید، بخش زیادی از کشور‌های گوناگون جهان از امکانات لازم برای رشد و پیشرفت بهره مند نیستند. به همین دلیل ساکنین این دسته از کشور‌ها تلاش می کنند تا با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند، شرایط لازم را برای مهاجرت فراهم سازند. اروپا به عنوان یکی از مقصد‌های پر‌تکرار برای تمامی ایرانیان شناخته شده که توسط افراد مهاجر بسیار زیادی انتخاب می‌شود. در میان گزینه‌های مناسب برای مهاجرت، آلمان و فرانسه به عنوان دو گزینه ایده‌آل برای زندگی شناخته می‌شود. در همین راستا افراد زیادی به مقایسه آلمان با فرانسه می‌پردازند؟

برای مهاجرت به آلمان با اپلای جرمنی همراه شوید.

در حال حاضر مراکز توریستی مختلف در کشورمان با ارائه داده‌های لازم در رابطه با کشور آلمان و فرانسه، تلاش می‌کنند تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه در اختیار شما بگذارند. نیاز است که بدانید، افرادی که بتوانند این دو کشور را از جنبه‌های گوناگون و متفاوت مورد بررسی قرار دهند، قطعا می‌توانند آینده درخشان‌تری را در کشور موردنظر داشته باشند. بدین جهت قصد داریم تا به مقایسه آلمان با فرانسه پرداخته و اطلاعات زیادی را در رابطه با آن به شما ارائه کنیم. توجه داشته باشید که کسب این اطلاعات در انتخاب نهایی شما نقش موثری را خواهد داشت.

مقایسه آلمان و فرانسه

قدرت پاسپورت آلمان و فرانسه

اکثریت مهاجرینی که قصد دارند تا به یکی از دو کشور آلمان یا فرانسه مهاجرت کنند، قبل از هر چیزی باید به بررسی قدرت پاسپورت این دو کشور بپردازند. قدرت پاسپورت هر کشور بر مبنای تعداد کشور‌هایی که به وسیله پاسپورت آن به صورت بدون ویزا می‌توان سفر کرد، تعیین می شود. بر‌اساس اطلاعات منتشر شده در سراسر جهان، کشور آلمان از قدرت پاسپورت فوق‌العاده‌ای بهره‌مند بوده و در جبهه مقابل نیز کشور فرانسه از قدرت پاسپورت ایده‌آلی برخوردار است. نیاز است که بدانید، بر اساس رنکینگ‌های منتشر شده در این زمینه، قدرت پاسپورت فرانسه در رتبه دوم به صورت مشترک با قدرت پاسپورت آلمان قرار دارد. تمامی افرادی که دارای اقامت این دو کشور هستند، می‌توانند به صورت بدون ویزا به ۱۶۷ کشور مختلف جهان سفر کنند.

هر آن‌چه باید در مورد نحوه گرفتن ویزای آلمان بدانید، در این بخش از سایت اپلای جرمنی در اختیار شما قرار گرفته شده است.

بنابراین می‌توان دریافت که در بحث قدرت پاسپورت، این دو کشور دارای قدرت یکسانی هستند و انتخاب یکی از آن‌ها وجود نخواهد داشت. با این شرایط مواردی وجود دارند که می‌توانند تفاوت‌های میان این دو کشور را برای شما نمایان کنند.

مقایسه هزینه‌های مربوط به زندگی در آلمان و فرانسه

پس از بررسی قدرت پاسپورت آلمان و فرانسه، نیاز است تا نگاه ویژه‌ای را به هزینه‌های مربوط به زندگی در آلمان یا فرانسه داشته باشید. نیاز است که بدانید، هزینه‌های زندگی در هر یک از این کشور‌ها تحت تاثیر عامل‌های مختلفی است. برای مثال شهری که در آن سکونت دارید و سبک زندگی شما می‌تواند از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار در هزینه‌های زندگی شما باشد. با این وجود مراکز مختلف با بررسی‌های صورت گرفته توانسته‌اند ارقام مختلفی را در این زمینه به دست آورند. هزینه‌های مربوط به زندگی یک نفره در کشور آلمان حدودا ۱۲۵۰ یورو و در کشور فرانسه ۱۳۰۰ یورو می‌باشد. در چنین حالتی تفاوت کمی میان هزینه‌های مربوط به زندگی این دو کشور دیده می‌شود، اما آمار‌های بیشتر در این زمینه آگاهی بیشتری را به شما خواهد داد.در

اطلاعات دقیق در مورد  کارگزاری ویزامتریک را در این بخش از اپلای جرمنی مطالعه نمایید.

بر اساس اطلاعات مربوط به هزینه‌های زندگی در سال ۲۰۲۲ کشور آلمان، رشد و پیشرفت‌های لازم در این عرصه به خوبی صورت گرفته است. برای مثال شاخص قدرت خرید در کشور آلمان ۹۹.۶ درصد است که این موضوع نشان از افزایش درآمد‌ها در این کشور برای زندگی بهتر است. بنابراین با وجود این شرایط می‌توان به زندگی مطلوب در آلمان پی برد. شرایط در کشور فرانسه بدین شکل نبوده و شاخص قدرت خرید در فرانسه نزدیک به ۷۶ درصد می باشد. با افزایش تورم در سال‌های اخیر در کشور فرانسه، ایالت‌های مختلف این کشور تحت تاثیر تورم دچار مشکلات زیادی شده‌اند. همین مسئله موجب شده تا شاخص قدرت خرید کشور فرانسه کمتر از آلمان باشد.

فرانسه

 

مقایسه دقیق نرخ بیکاری کشور آلمان و فرانسه

برای این که بتوانید در کشور آلمان و فرانسه زندگی مطلوبی را داشته باشید، نیازمند فعالیت در بازار‌های این دو کشور هستید. بنابراین برای فعالیت بهتر، باید نرخ بیکارین آلمان با فرانسه از سوی شما مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. بر‌اساس نمودار‌های منتشر شده از سازمان‌های مختلف در این عرصه، نرخ بیکاری در کشور فرانسه رو به افزایش بوده و این خبر بدی برای مهاجرین خواهد بود. این موضوع در حالی بوده که کشور آلمان نرخ بیکاری را ثابت نگه داشته و تغییرات کمتری در این زمینه برای آلمان به‌چشم می خورد. نیاز است که بدانید، نرخ بیکاری در کشور فرانسه ۷.۳ و در کشور آلمان نزدیک به ۵ درصد می‌باشد. بنابراین امکان شاغل شدن در کشور آلمان بسیار راحت‌تر می‌باشد. با این وجود شما می‌توانید به شکل بهتری در آلمان مشغول به کار شوید و به ساخت یک زندگی ایده‌آل بپردازید.

مهاجرت تحصیلی به آلمان را با اپلای جرمنی

بررسی میزان درآمد و حقوق در  آلمان و فرانسه

یکی دیگر از مسائلی که نیاز است تا در مقایسه آلمان و فرانسه مورد بررسی قرار بگیرد، میزان درآمد و حقوق در این دو کشور می‌باشد. لازم به ذکر است که میزان حقوق ساعتی در کشور فرانسه حدودا ۱۰ یورو می‌باشد. این موضوع در حالی بوده که در کشور آلمان میزان حقوق در هر ساعت ۹ یورو است. با وجود داده‌های فوق می توان دریافت که مقدار حقوق ماهیانه در این دو کشور اختلاف کمی را دارد. با این وجود شما می‌توانید در کشور فرانسه حقوق بیشتری را به دست آورید و از درآمد بهتری بهره‌مند باشید. بنابراین اگر کسب درآمد زیاد از اهداف شما است، فرانسه گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

اپلای جرمنی اطلاعات دقیق از پردرآمدترین شغل‌های آلمان را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مقایسه کیفیت زندگی آلمان و فرانسه

کیفیت زندگی در آلمان و فرانسه بر اساس امکانات رفاهی، میزان درآمد نسبت به هزینه‌های شما و … تعیین می شود. نیاز است که بدانید، این دو کشور از کشور‌های مطرح در اروپا بوده که از محبوبیت زیادی در عرصه جهانی برخوردار هستند. با بررسی‌های انجام شده، نتیجه‌ای حاصل شده که کیفیت زندگی در کشور آلمان برابر با شاخص ۱۷۳ می‌باشد. این موضوع در حالی بوده که شاخص کیفیت زندگی در فرانسه حدودا ۱۵۰ است. بنابراین می‌توان از نگاه کلی دریافت که کیفیت زندگی در آلمان بیشتر از کشور فرانسه است. با این وجود شما می‌توانید با بررسی پارامتر‌های دیگر، انتخاب نهایی بهتری را داشته باشید.

آلمان یا فرانسه

جمع بندی مقایسه آلمان با فرانسه

تمامی موارد ذکر شده تنها به منظور کمک به شما برای انتخاب بهتر کشور موردنظر می‌باشد. کشور آلمان در سال‌های گذشته به دلیل رشد و پیشرفت در عرصه‌های مختلف، توانسته است گزینه مناسب‌تری در مقایسه با فرانسه شناخته شود. با این وجود بسیاری از افراد با توجه به اهداف شخصی مختلف خود علاقه‌مند هستند تا به کشور فرانسه مهاجرت کنند. شما می‌توانید با بررسی‌های بیشتر در این زمینه، انتخاب ایده‌آل‌تری را داشته و آینده فوق‌العاده‌ای را بسازید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *