شغل های پردرآمد در آلمان

مطهره

۱۴۰۲/۰۳/۲۵ ۱۲:۱۱:۵۸

0

248

شغل های پردرآمد در آلمان

آلمان، علاوه بر ارائه فرصت‌های شغلی عالی به افراد از سراسر جهان، مقصدی محبوب، برای مهاجران است. این کشور، با ارائه یکی از بالاترین استانداردهای زندگی در جهان، اقتصاد متنوع و متوسط ​​دستمزد بالا، خانه بسیاری از سازمان‌های پیشرو در جهان است که فرصت‌های شغلی پرسود و پیشرفته زیادی را در اختیار متقاضیان، قرار می‌دهد. وقتی صحبت از شغل های پردرآمد در آلمان می‌شود، شما واقعاً گزینه‌های زیادی را در اختیار دارید.

اگر مهارت‌ها و توانایی‌های مناسبی دارید، می‌توانید به‌سادگی در کشور آلمان، مشغول به کار شوید.

در حقیقت، شغل ‌های پردرآمد در آلمان، شامل  بخش مراقبت‌های بهداشتی، فناوری و مالی است. طبق تحقیقات به‌عمل‌آمده، این افرادی که در این مشاغل، شروع به کار می‌کنند به طور متوسط، ​​حداقل ۵۵۴۷۵ یورو در سال، درآمد دارند.

اگر شما هم قصد دارید در کشور آلمان مشغول به کار شوید؛ اما از مشاغل پردرآمد در کشور، اطلاعی ندارید، پس مطالعه این مطلب از اپلای جرمنی را از دست ندهید.

شغل های پردرآمد در آلمان کدام اند؟

آلمان، به‌عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان، برای ادامه تحصیل و کار، شناخته می‌شود. کافی است شغل های پردرآمد در آلمان را بشناسید و برای زندگی با کیفیت مناسب به این کشور، مهاجرت کنید. این کشور که در قلب اروپا قرار دارد، از استاندارد زندگی بالا، اقتصاد پر رونق و درآمد بالایی برخوردار است. شما می‌توانید برای جستجوی کار در این کشور، از سایت جستجوی کار در آلمان کمک بگیرید.

یکی از شغل‌های پردرآمد در آلمان، پزشکی است. پزشکان با درآمد متوسط ​​۹۲۰۰۰ یورو در سال در صدر پردرآمدترین افراد در آلمان، شناخته می‌شوند. پس از آن‌ها مهندسان و دانشمندان کامپیوتر، قرار دارند که بسته به میزان تخصص خود، درآمد چشمگیری را دریافت می‌کنند. همچنین، مشاوران تجاری، متخصصان منابع انسانی و مهندسان آی‌تی نیز، می‌توانند درآمد قابل‌توجهی را در کشور آلمان کسب کنند.

در ادامه این مطلب، لیست کاملی از شغل های پردرآمد در آلمان را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی شغل های پردرآمد در آلمان

لیست شغل های پردرآمد در آلمان

یکی از بزرگ‌ترین کشور‌های مهاجرپذیر در سراسر دنیا کشور آلمان است که سالانه، افراد زیادی برای استخدام در مشاغل مختلف در این کشور با یکدیگر، رقابت می‌کنند. البته به‌دست‌آوردن یک شغل خوب با درآمد مناسب در آلمان، کار سختی نیست؛ فقط کافی است در زمینه کاری خود، تجربه و دانش موردنیاز را داشته باشید.

در ادامه، لیستی از شغل های پردرآمد در آلمان را بررسی می‌کنیم.

مهندسی

یکی دیگر از شغل های پردرآمد در آلمان، مهندسی است. مهندسان، مسئول طراحی، ساخت و نگهداری بسیاری از سازه‌ها، سیستم‌ها و محصولات هستند که همین موضوع، آن‌ها را به بخش مهمی از صنایع در آلمان، تبدیل می‌کند. مهندسان در آلمان، می‌توانند انتظار دستمزدهای بالایی داشته باشند؛ زیرا کارگران ماهر، تقاضای بالایی در کشور آلمان دارند. رشته‌های اصلی مهندسی، شامل مهندسی برق، مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی است. لازم به ذکر است که میانگین حقوق یک مهندس در آلمان، حدود ۶۳۰۰۰ یورو در سال است.

پزشکی و دندانپزشکی

سلامتی، یکی از مهم‌ترین عوامل، برای دستیابی به رفاه بالا در هر کشوری، تلقی می‌شود. به همین دلیل است که حرفه‌های پزشکی، پردرآمدترین مشاغل در آلمان هستند.

پزشکان و دندانپزشکان در سراسر جهان، متخصصان ارزشمندی هستند. از همین رو، انتظار می‌رود که یک پزشک یا دندانپزشک، بیشترین درآمد را در بین افراد در مشاغل دیگر داشته باشد. معمولاً میانگین حقوق سالانه یک پزشک یا دندانپزشک، ۷۹۵۳۸ یورو است.

پزشکی در آلمان

مدیر فروش

یکی از شغل های پردرآمد در آلمان، فروش محصولات و مدیریت تیم آن است. یک مدیر فروش در آلمان، می‌تواند برای رهبری و مدیریت تیمی، حقوق رقابتی کسب کنند. کشور آلمان به فروشندگان عالی با مهارت‌های ارتباطی عالی، ویژگی‌های رهبری قوی و مهارت‌های سازمانی عالی، نیاز دارد. مدیران فروش در آلمان، باید بتوانند، تیم فروش را برای پروسه فروش خدمات یا محصولات، آماده کرده و استراتژی‌های فروش مؤثری را اجرا کنند. حدوداً میانگین حقوق یک مدیر فروش در آلمان، ۸۲۳۹۲ یورو در سال است.

توسعه‌دهنده نرم‌افزار

یک تجارت مبتنی بر فناوری، معمولاً به توسعه‌دهندگانی با مهارت‌های بی‌عیب‌ونقص نیاز دارد تا راه‌حل‌هایی را ایجاد کنند که مشکلات را حل کند. از همین رو، توسعه نرم‌افزار، یکی از شغل های پردرآمد در آلمان است. البته دانش زبانی مناسب نیز، می‌تواند در تعیین دستمزد توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، مؤثر باشد؛ چرا که مهارت‌های ارتباطی و مدیریتی خوب، یک امتیاز مثبت برای توسعه‌دهندگان است. آنها همچنین باید بتوانند به‌صورت تیمی کار کنند و کار را بین توسعه‌دهندگان مختلف، هماهنگ کنند. توسعه‌دهندگان، حدوداً سالانه بین ۴۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ یورو درآمد دارند.

خلبان

جالب است بدانید، بسیاری از خطوط هوایی بزرگ از جمله لوفت‌هانزا در آلمان، فعالیت می‌کنند. در هر زمان چندین خلبان در دسترس هستند و شرکت‌ها همیشه به دنبال خلبان‌های جدید، برای استخدام در خطوط خود هستند. خلبانان به‌عنوان افسر اول، کار خود را شروع می‌کنند و با کسب تجربه به کاپیتان ارتقا می‌یابند. با مهاجرت به آلمان و کسب تجربه لازم در این زمینه می‌توانید، فرصت‌های زیادی را مانند: پروازهای داخلی کوتاه‌مدت و پروازهای بین‌المللی طولانی‌مدت، تجربه کنید. میانگین حقوق یک خلبان، حدوداً ۹۳۴۹۹ یورو در سال است.

خلبانی در آلمان

اساتید دانشگاه

یکی دیگر از شغل های پردرآمد در آلمان، تدریس در کالج یا دانشگاه است. تدریس در دانشگاه، یکی از تأثیرگذارترین و معتبرترین، مشاغلی است که می‌توانید از طریق آن در آلمان، حقوق خوبی دریافت کنید؛ زیرا استاد شدن در کشور آلمان، کار آسانی نیست. این کار، نیاز به دانش و پشتکار عمیقی دارد تا بتوانید در میان هزاران نفری که این کار را انجام می‌دهند، بهترین باشید. لازم به ذکر است که میانگین حقوق سالانه اساتید دانشگاه، ۷۴۲۰۰ یورو است.

مدیران پورتفولیو

مدیران پورتفولیو، مسئول مشاوره و اجرای مداخلات سرمایه‌گذاری، برای افراد یا سازمان‌ها هستند. آنها معمولاً مسئول سرمایه‌گذاری دقیق مبالغ هنگفت هستند و براین‌اساس، غرامت دریافت می‌کنند. واردشدن در این شغل، مستلزم دانش تخصصی بازارها و معاملات مالی و همچنین، مهارت‌های مدیریت شبکه و روابط است. یک مدیر پورتفولیو میانگین در سال، ۸۰۲۰۰ یورو حقوق دریافت می‌کند.

جمع‌بندی

با وجود شغل های پردرآمد در آلمان در بسیاری از صنایع مختلف، مهاجرت به آلمان، برای افراد متخصص از سراسر جهان، پیشنهاد جذابی است.

باید این نکته را در نظر داشته باشید که قبل از هرگونه اقدامی، برای مهاجرت و شروع کار در کشور آلمان، تمامی جوانب را بررسی کنید. همچنین، ممکن است ایده خوبی باشد که قبل از مهاجرت کاری به آلمان، برای چند هفته به آلمان سفر کنید تا ببینید، آیا محیط و فرهنگ برای شما مناسب است یا خیر. در نهایت، هزینه زندگی جدید خود را بر اساس میزان هزینه‌های روزانه، تحصیل و حمل‌ونقل بودجه‌بندی کنید تا در پروسه مهاجرت خود با مشکل روبرو نشوید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت تحصیلی به آلمان و نحوه تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری با کارشناسان ما در ارتباط باشید. برای این کار می‌توانید در پورتال اپلای جرمنی به‌صورت رایگان، عضو شوید و سپس از قسمت داشبورد از توکن مشاوره رایگان خود، استفاده کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *