کارگزاری ویزامتریک

مطهره

۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۰۸:۱۰:۱۲

10

562

ویزامتریک

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قصد اخذ ویزا و مهاجرت تحصیلی به کشور آلمان را دارید، بدون شک، نام ویزامتریک را شنیده‌اید.

گروه ویزامتریک، یکی از کارگزاری‌های واسطه است که بر ماموریت‌های دیپلماتیک با خدمات پشتیبانی غیر‌اختیاری با کیفیت بالا تمرکز دارد. این گروه در ارتباط با درخواست‌های ویزا نقش یک شریک برون‌سپاری واجد شرایط و قابل‌اعتماد را ایفا می‌کند.

ویزامتریک، عموماً مسئولیت مدیریت امور دیپلماتیک آلمان در سایر کشورها و همچنین ارائه خدمات درخواست ویزا را بر عهده دارد؛ بنابراین، شرکت تابعه ویزامتریک در ایران از طرف سفارت آلمان، مسئولیت خدمات درخواست ویزای شینگن آلمان را بر عهده دارد.

هدف Visametric، توسعه روابط نهادی بلندمدت با دولت‌ها و نمایندگی‌های دیپلماتیک منتخب، ایجاد اعتبار و اعتماد، بر اساس ارائه خدمات متناسب با نیازهای مشتریان است.

خوب است بدانید ویزامتریک، در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌جز ایران، خدمات مربوط به تایید مدارک ورود به آلمان و صدور ویزا را انجام می‌دهد.

اگر قصد مراجعه به کارگزاری ویزامتریک را دارید اما اطلاعات کاملی در خصوص آن ندارید، تیم اپلای جرمنی با چندین سال سابقه درخشان در زمینه اپلای به دانشگاه‌های آلمان در کنار شماست. شما می‌توانید، پس از تماس با کارشناسان ما اطلاعات جامعی را در این خصوص، کسب کنید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از کارگزاری ویزامتریک به کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام اپلای جرمنی مراجعه کنید.

ویزامتریک چیست؟

شرکت ویزامتریک، یک مرکز درخواست ویزا برای کشور آلمان است که در سال‌های اخیر، از طرف سفارت آلمان، تایید و معرفی شده است. برخی از کشورهای اروپایی از شرکت‌ها و آژانس‌های واسطه، برای تسهیل و تسریع در روند درخواست و اخذ ویزا استفاده می‌کنند. ویزامتریک، یکی از این واسطه‌ها است که در سال ۱۳۹۷ از طرف سفارت آلمان، انجام امور مربوط به تأیید مدارک و پردازش ویزا را انجام می‌دهد.

انجام امور ویزا توسط شرکت‌های واسطه، تنها مختص به کشور آلمان نیست! بلکه تقریبا از شروع سال جاری، اکثر سفارت‌خانه‌ها در حوزه شینگن، شرکت‌های واسطه‌ای را برای صدور ویزا برای متقاضیان، در نظر گرفته‌اند.

ویزامتریک به طور کلی، مسئول سازماندهی امور دیپلماتیک آلمان در سایر کشورها و همچنین، ارائه برخی خدمات ویزا و سایر خدمات کنسولی آلمان در آن کشور است.

شعبه ایران Visametric، مسئولیت ارائه خدمات درخواست ویزای شینگن آلمان را از طرف سفارت آلمان، بر عهده دارد؛ بنابراین، مشتریان سفارت آلمان، می‌توانند از طریق دفتر این شرکت، برای دریافت ویزای شینگن آلمان به سفارت آلمان، مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که ویزامتریک، در حال حاضر با چندین سفارت از جمله: کره جنوبی، ایتالیا، پرتغال، استونی و آلمان، در حال همکاری است و بیش از ۱۰۰ مرکز اخذ ویزا در کشورهای: ایران، قزاقستان، ارمنستان، عراق، روسیه، ترکیه، چین، اوکراین، تاجیکستان و ازبکستان دارد.

اگر قصد اخذ ویزای آلمان را دارید، باید پس از آماده‌سازی مدارک به شرکت‌های ویزامتریک مراجعه کنید. اما پیش از آن، نیاز است که نسبت به تعیین وقت در سفارت آلمان، اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت تحصیلی به آلمان با سایت اپلای جرمنی همراه شوید.

ویزامتریک چیست؟

بررسی خدمات کارگزاری ویزامتریک

از خدمات کارگزاری ویزامتریک چه میدانید؟ به طور خلاصه، کارگزاری ویزامتریک، یک شرکت کارگزاری است که انواع مختلفی از ویزاهای کشورهای مختلف را ارائه می‌دهد.  هدف اصلی کارگزاری Visametric، ایجاد روابط بلندمدت بین سازمان‌ها و دولت‌های منتخب و همچنین، تقویت نمایندگی‌های دیپلماتیک است.

مجموعه ویزامتریک با ایجاد اطمینان خاطر در متقاضیان در خصوص ارائه خدمات ویزا، اهداف سفارت آلمان را دنبال می‌کنند؛ بنابراین، اگر قصد مهاجرت به کشور آلمان یا سایر کشور‌ها را داشته باشید، می‌توانید با خیالی آسوده، تمامی امور مربوط به اخذ ویزا و وقت سفارت را به شرکت ویزامتریک، بسپارید.

برخی دیگر از خدمات کارگزاری ویزامتریک، شامل موارد زیر است:

ثبت تصاویر بیومتریک ویزا

یکی از خدمات اصلی ویزامتریک، عکس‌برداری بیومتریک برای ویزا است. اگر قصد عکس‌برداری به منظور ثبت آن در ویزا را دارید، برای اطمینان از تایید عکس، توسط سفارت، می‌توانید این کار را در کارگزاری‌های ویزامتریک انجام دهید. با این حال، به یاد داشته باشید که در صورت تمایل به دریافت این خدمات، باید پیش از مراجعه به مسئول کارگزاری اطلاع دهید. هزینه عکس‌برداری بیومتریک، در ازای هر شخص، تقریبا ۸ یورو است.

تکمیل فرم درخواست ویزا

تمامی افرادی که در کارگزاری‌های ویزامتریک، مشغول به فعالیت هستند، می‌توانند در تکمیل فرم تقاضای ویزا به شما کمک کنند. این خدمات را می‌توانید با پرداخت ۱۰ یورو به ازای هرنفر، دریافت کنید.

ارائه خدمات VIP

کارگزاری Visametric با ارائه خدمات وی آی پی به مشتریان، سعی در کسب رضایت حداکثری آن‌ها دارد. کارگزاری این خدمات را تنها درصورت نیاز متقضایان به آن‌ها ارائه می‌کند. اگر قصد دریافت سرویس‌های انحصاری را در فضایی آرام دارید، می‌توانید با دریافت این خدمات از کارگزاری، تجربه‌ای به‌یادماندنی را در زمینه اخذ ویزا، برای خود به ارمغان آورید. باید در نظر داشته باشید که انتخاب این خدمات، هزینه‌های بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر، کافی است در وب‌سایت اپلای جرمنی، اقدام به ثبت نام کنید و سپس، سوالات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

خدمات ویزامتریک

روند صدور ویزا در کارگزاری ویزامتریک چیست؟

بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت این کارگزاری، چندین مرحله متوالی برای درخواست ویزا در ویزامتریک در تهران، وجود دارد. در مرحله اول، توصیه می‌شود قبل از اخذ ویزا، تمامی اطلاعات آخرین مدارک مورد‌نیاز برای ویزای آلمان را بسته به نوع ویزای درخواستی در سایت این شرکت، مطالعه و جمع‌آوری کنید.

پس از این مرحله، باید با ایجاد و ارسال درخواست ویزا در وب‌سایت Visametric، با این کارگزاری درخواست ملاقات حضوری کنید. پس از پرداخت هزینه درخواست، باید برای تعیین وقت سفارت آلمان، توسط این شرکت به دفتر ویزامتریک تهران، مراجعه کنید. باید در نظر داشته باشید که در این روز، تمامی مدارک لازم را برای حضور در کارگزاری، با خود به همراه داشته باشید.

لطفا توجه داشته باشید که ارائه مدارک نادرست یا تقلبی و ارائه اطلاعات اشتباه به این شرکت، ممکن است منجر به عدم تایید درخواست شما شود. همچنین، درصورت صدور این حکم عدم تایید، ورود شما به آلمان و سایر کشور‌های شینگن، ممنوع می‌شود. با این وجود، تنها درخواست‌هایی در این کارگزاری مورد بررسی قرار می‌گیرند که کامل و صحیح باشند. درصورتی که مدارک ارائه شده از طرف متقاضی به کارگزاری ناقص باشد نیز، امکان استرداد وجوه پرداختی، وجود ندارد.

پس از ارائه مدارک کامل، مراحل تایید اثرانگشت و مدارک، در کارگزاری انجام می‌شود. ویزامتریک، مدارک ویزای متقاضی را مستقیماً برای انجام مصاحبه به سفارت آلمان، ارسال می‌کند. پس از انجام تمامی مراحل و ارائه کارت شناسایی در این مرکز، پاسپورت خود را دریافت خواهید کرد.

 

مدارک موردنیاز برای مراجعه به ویزامتریک چیست؟

همانطور که قبلا ذکر شد، ویزامتریک، یک کارگزاری سفارت آلمان است که انواع ویزای آلمان را پردازش می‌کند. فعالیت تجاری این شرکت در ایران در حال حاضر، صدور ویزای آلمان به ایرانیان است. باید گفت که سفارت آلمان از ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۷ با هدف راهنمایی مشتری و تسهیل درخواست ویزای شینگن کوتاه‌مدت، با شرکت ویزامتریک همکاری می‌کند.

باید بدانید که درخواست‌های ویزای شینگن آلمان با نظارت سفارت آن کشور، طبق اطلاعات دریافتی از شرکت ویزامتریک، رسیدگی می‌شود.

برای مراجعه به کارگزاری ویزامتریک و اخذ ویزا، باید مدارک شناسایی مشخصی را به همراه داشته باشید تا کارگزاری، روند پرونده شما را شروع کند. پس از تعیین وقت در سفارت آلمان، باید مدارک لازم جهت صدور ویزای آلمان را به سفارت ارسال نمایید.

مهمترین مدارک برای اخذ ویزای آلمان، عبارتند از:

  • اصل پاسپورت به همراه کپی از تمامی صفحات
  • فرم درخواست ویزا که توسط متقاضی تکمیل شده است. باید به این نکته توجه داشته باشید که این فرم، باید بصورت شخصی تکمیل شود و به انضمام امضا و عکس متقاضی، ارائه شود.
  • بیمه سفر
  • عکس با زمینه سفید
  • درج آدرس محل اقامت دائم در کشور آلمان
  • اصل کارت ملی و شناسنامه
  • ارائه ویزای سفر‌های گذشته به کشور‌های اروپایی
  • ارائه گواهی تمکن مالی بانکی به همراه صورت وضعیت ۴ تراکنش آخر حساب بانکی
  • ارائه اسناد مالکیت، سهام و اوراق بهادار
  • ارائه مدرک اشتغال به تحصیل دانش‌آموزان
  • ارائه سند ازدواج همراه با ترجمه برای متاهلان
  • برگه ترجمه شده اشتغال به کار برای کارمندان
  • رزرو بلیط هواپیما
  • واچر هتل

مدارک موردنیاز ویزامتریک

نکاتی که در هنگام مراجعه به کارگزاری ویزامتریک باید در نظر بگیرید!

اگر نیاز به درخواست ویزا برای کشور مورد‌نظر خود را دارید، برای گرفتن وقت سفارت، نیازی نیست دغدغه ذهنی داشته باشید. تنها چیزی که لازم است، ترتیب یک ملاقات حضوری با کارگزاری ویزامتریک است.

نکات و دستورالعمل‌هایی وجود دارد که مراجعان، برای ورود به هر شرکت و سازمانی، مستلزم رعایت آن‌ها هستند. برای مراجعه به کارگزاری‌های ویزامتریک نیز، باید نکاتی را در نظر بگیرید که رعایت آن‌ها برای حضور در این مکان، ضروری است.

در ادامه به بررسی برخی نکاتی که هنگام مراجعه به کارگزاری باید آن‌ها را در نظر بگیرید، میپردازیم.

  • استفاده از تلفن همراه و دوربین در کارگزاری ویزامتریک، ممنوع است
  • همراه داشتن اشیاء قابل اشتعال، ممنوع است
  • استفاده از سلاح و وسایل مشابه آن، ممنوع است
  • ورود حیوانات خانگی به کارگزاری مجاز نیست
  • بردن پاکت یا بسته‌های مهر و موم شده به کارگزاری ممنوع است
  • بردن چمدان‌ها و کیف‌های بزرگ به داخل کارگزاری ممنوع است
  • تنها شخص متقاضی، حق ورود به کارگزاری ویزامتریک را دارد
  • همه مراکز کارگزاری Visametric تحت پوشش دوربین‌های مدار‌بسته قرار دارند
  • حضور شخص متقاضی مهاجرت به دفتر کارگزاری، الزامی است
  • فردی که از طرف متقاضی به‌عنوان وکیل وی معرفی شود نیز، می‌تواند وارد کارگزاری شود
  • هیچ شخصی مجاز به ورود به سایر قسمت‌های نمایندگی ویزامتریک مانند: اتاق‌های کارکنان، سرویس‌های بهداشتی و… نیست

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارگزاری ویزامتریک، کافی است در سایت اپلای جرمنی ثبت‌نام کنید.

هزینه اخذ ویزا و خدمات ویزامتریک

هزینه‌های مربوط به خدمات ویزامتریک آلمان ممکن است بسته به نوع ویزا و خدمات مورد نیاز شما متغیر باشد. این هزینه‌ها شامل موارد مختلفی مانند هزینه ویزا، هزینه مصاحبه، هزینه بررسی و پردازش مدارک و هزینه‌های مرتبط با خدمات مهاجرتی باشد.

هزینه ویزای شنگن

برای رزرو وقت ویزای شنگن، هزینه رزرو به ازای هر نفر۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان است که باید قبل از زمان مصاحبه به حساب ویزامتریک کارت به کارت کنید. این هزینه با پر کردن فرم عودت بعد از ۳ هفته به حساب شما برگردانده می‌شود. قبل از نوبت ویزامتریک می‌توانید یک ‌بار(۷۲ ساعت) به‌صورت رایگان وقت ویزامتریک خود را تغییر دهید.

هزینه ویزا برای افراد بزرگسال ۸۰ یورو و برای افراد زیر ۱۲ سال است ۴۰ یورو است. هزینه خدمات ویزامتریک نیز در حدود ۲۹.۵ یورو است. بنابراین هزینه ویزای شنگن برای افراد بالای ۱۲ سال جمعاً ۱۰۹ یورو خواهد بود.

خدمات VIP در  ویزامتریک مانند پرکردن فرم، عکس بیومتریک و… است که در صورت تمایل، قبل از ارائه مدارک، با ثبت درخواست در سایت می‌توانید از آن‌ استفاده کنید. برای استفاده از خدمات وی آی پی مبلغ افزایش پیدا می‌کند.

هزینه‌های ویزا فقط با یورو قابل پرداخت است. سکه و اسکناس‌های ۲۰۰ و ۵۰۰ یورویی نیز قابل پذیرش نیست. پرداخت کارتی نیز امکان ندارد.

هزینه ویزای ملی

برای دریافت وقت ویزای ملی نیز ماننده ویزای شنگن باید برای هر نفر ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان به حساب ویزامتریک واریز کنید. هزینه خدمات ویزامتریک نیز ۲۹.۵ یورو (۳۲ دلار) است. هر دو این هزینه‌ها را باید به صورت یک جا و با یورو پرداخت کنید.

علاوه بر هزینه‌های ویزا، ممکن است هزینه‌های دیگری همچون بیمه سفر، ترجمه مدارک و هزینه‌های اضافی برای ویزاهای خاص مانند ویزای تحصیلی یا ویزای کاری نیز وجود داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد، مدارک لازم برای مهاجرت تحصیلی آلمان کافی است در سایت اپلای جرمنی ثبت‌نام کنید و سپس از مشاوره رایگان مجموعه ما درباره آن و روند کاری این مجموعه، بهره‌مند شوید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 دیدگاه در کارگزاری ویزامتریک