از وقت تایید مدارک سفارت آلمان چه میدانید؟

۱۴۰۲/۰۶/۰۸ ۱۲:۳۹:۰۱

0

249

وقت تایید مدارک سفارت آلمان

در حال حاضر، تأیید و تصدیق اسناد و مدارک در تمامی سفارت‌ها از جمله سفارت آلمان به بخش مهمی، تبدیل شده است. به دلیل تفاوت در سیستم آموزشی کشورها، افراد خارجی برای کار و تحصیل، باید مدارک خود را ترجمه کرده و به تأیید سفارت برسانند که اصطلاحاً به آن “لگال” می‌گویند.برای تأیید و تصدیق مدارک، ابتدا باید از سفارت آلمان، وقت بگیرید. پس از دریافت نوبت، مدارک خود را به سفارت آلمان ارائه داده و پس از تأیید این مدارک، برای دریافت ویزا مجدداً باید از سفارت، وقت مصاحبه بگیرید. اگر تصمیم دارید برای تأیید و تصدیق مدارک خود، به‌صورت شخصی از سفارت وقت بگیرید به مطالعه این مطلب، ادامه دهید؛ چرا که ما آموزش “دریافت وقت تایید مدارک سفارت آلمان” را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

چرا باید وقت تایید مدارک سفارت آلمان بگیریم؟

یکی از مراحل اساسی، برای اخذ انواع ویزاهای کشور آلمان، تأیید و تصدیق یا لگال مدارک، توسط سفارت است. باید در نظر داشته باشید که برای هر نوع ویزا، تأیید مدارک به‌صورت جداگانه و بر اساس نوع ویزا و کاربرد آن، صورت می‌گیرد.

وقت تایید مدارک سفارت آلمان، معمولاً برای موارد زیر لازم است:

  • ویزای تحصیلی

برای ادامه تحصیل در همه مقاطع تحصیلی در آلمان نیاز است که برای تأیید مدارک تحصیلی خود، وقت تایید مدارک سفارت آلمان را بگیرید و در موعد مقرر، برای تصدیق مدارک به آنجا مراجعه کنید.

  • ویزای کاری

اگر قصد مهاجرت کاری به آلمان را دارید، ممکن است نیاز به تأیید مدارکی مانند: سوابق تحصیلی، تجارب کاری و مدارک حرفه‌ای خود داشته باشید.

  • ویزای پیوست

درصورتی‌که به‌عنوان افراد خانواده فرد متقاضی ویزا، می‌خواهید به کشور آلمان مهاجرت کنید، ممکن است برای تأیید مدارک خانوادگی به دریافت وقت لگال، احتیاج داشته باشید.

  • ویزای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی

اگر قصد سرمایه‌گذاری یا راه‌اندازی کسب‌وکار در آلمان را دارید، برای تأیید مدارک مرتبط با این زمینه‌ها به‌ وقت تأیید مدارک نیاز خواهید داشت.

  • ویزا برای درمان

درصورتی‌که نیاز به درمان در آلمان دارید، ممکن است برای تأیید مدارک پزشکی خود، باید وقت تایید مدارک سفارت آلمان بگیرید.

به‌طورکلی، تأیید مدارک در سفارت آلمان به نوع ویزایی قصد اخذ آن را دارید بستگی دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر، توصیه می‌کنیم با سفارت آلمان، تماس بگیرید.

آموزش گرفتن وقت تایید مدارک سفارت آلمان

چگونه از سفارت آلمان وقت لگال مدارک بگیریم؟

برای گرفتن وقت تایید مدارک سفارت آلمان برای انواع ویزاها باید مراحل زیر را به‌دقت طی کنید:

  • تهیه مدارک موردنیاز

پیش از گرفتن وقت تایید مدارک سفارت آلمان، باید مدارک موردنیاز را برای تأیید، آماده کنید. این مدارک، ممکن است شامل مدارک تحصیلی، مدارک اثبات تمکن مالی، مدارک پزشکی و سایر اسناد موردنیاز، برای دریافت ویزا باشد. قبل از مراجعه به کارگزاری ویزامتریک برای تأیید مدارک نیز، باید اطمینان حاصل کنید که مدارک به‌صورت کامل و مطابق با نیازهای سفارت آلمان، تهیه شده باشند.

  • تعیین نوع ویزا

قبل از مراجعه به کارگزاری ویزامتریک به منظور مهاجرت به آلمان باید نوع ویزای درخواستی خود را تعیین کنید. در نظر داشته باشید که برای ویزای تحصیلی، معمولاً نیاز به تأیید مدارک تحصیلی و پذیرش از دانشگاه دارید.

  • دریافت وقت آنلاین

سفارت آلمان، برای ثبت‌نام و درخواست وقت تأیید مدارک، سایت ویزامتریک را معرفی کرده که می‌توانید با مراجعه به مقاله چگونه وقت ویزامتریک بگیریم مراحل گرفتن وقت را به‌صورت مرحله‌به‌مرحله، آموزش ببینید و مراحل ثبت‌نام را طبق دستورالعمل‌های سایت، انجام دهید.

  • تأیید وقت

بعد از پرداخت هزینه‌ها و انجام مراحل ثبت‌نام، وقت موردنظرتان برای مراجعه به سفارت تأیید می‌شود و به شما نمایش داده می‌شود.

وقت لگال مدارک سفارت آلمان

چگونه وقت فوری تأیید مدارک سفارت آلمان را بگیریم؟

مهم‌ترین نکته‌ای که باید بدانید، این است که دریافت وقت تایید مدارک سفارت آلمان در حالت فوری، ممکن نیست؛ اما می‌توانید، برای دریافت خدمات بهتر، وقت VIP رزرو کنید! درصورتی‌که تمام نوبت‌های معمولی، برای تأیید مدارک سفارت آلمان پر شده باشند با رزرو وقت VIP می‌توانید، مدارک خود را تأیید کنید.

نوبت VIP یا اختصاصی، برای آن دسته از افراد است که به دنبال تجربه‌ای آرام و مطمئن، برای تأیید مدارک خود هستند. این وقت‌ها با هزینه بیشتری همراه هستند؛ اما از نظر زمان نوبت‌دهی، تفاوتی با وقت‌های عادی ندارند. همچنین با رزرو وقت VIP، بعضی از خدمات اضافی مانند: عکس‌برداری، فتوکپی، پیگیری وضعیت پرونده و ارسال اطلاعیه با پیامک به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر نمیدانید چگونه از کارگزاری ویزامتریک، وقت تایید مدارک بگیرید، می‌توانید مقاله آموزش گرفتن وقت ویزامتریک را مطالعه کنید.

نحوه دریافت وقت فوری تایید مدارک سفارت آلمان

هزینه تایید و تصدیق مدارک چقدر است؟

قبل از مراجعه به سفارت، برای لگال مدارک، بهتر است از هزینه‌های دریافتی، اطلاعاتی کلی داشته باشید. در سال جاری، پیش از آغاز فرآیند رزرو وقت تایید مدارک، باید مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان برای رزرو وقت تایید مدارک را به حساب شرکت ویزامتریک، واریز کنید. این مبلغ پس از حضور در روز قرار ملاقات و ارائه مدارک به شما بازگردانده خواهد شد.

همچنین، برای تصدیق کلیه مدارک و تأیید کلیه کپی‌های ترجمه شده، مبلغ مشخص شده را باید به سفارت آلمان، پرداخت نمایید. همچنین، برای رزرو وقت VIP، مبلغ ۷۵ یورو باید به ویزامتریک پرداخت شود. باید در نظر داشته باشید که استفاده از خدمات VIP، باعث می‌شود که شما بتوانید تجربه‌ای متفاوت و باکیفیت‌تر در فرایند تأیید مدارک خود داشته باشید.

مدارک موردنیاز تایید مدارک توسط سفارت آلمان چیست؟

قبل از مراجعه به سفارت آلمان، باید مدارک موردنیاز، برای تایید مدارک در سفارت آلمان را به همراه داشته باشید. برخی از این مدارک، شامل موارد زیر است:

  • فرم درخواست

برای تأیید مدارک سفارت آلمان، باید فرم درخواست خود را به‌صورت کامل، تکمیل کنید. این فرم معمولاً از وب‌سایت سفارت آلمان در کشور شما قابل‌دانلود است.

  • مدارک تحصیلی

اگر برای دریافت ویزای تحصیلی، قصد مراجعه به سفارت را دارید به تأیید مدارک تحصیلی خود نیاز دارید. این مدارک، شامل: دیپلم، مدارک دانشگاهی، گواهینامه‌ها و پرونده‌های تحصیلی شماست.

  • مدارک هویتی

قبل از مراجعه به ویزامتریک، برای تأیید و تصدیق مدارک، باید مدارک شناسایی خود را که شامل شناسنامه و کارت ملی می‌شود را به همراه داشته باشید.

  • پذیرش از دانشگاه

درصورتی‌که برای ویزای تحصیلی، اقدام می‌کنید، احتمالاً نیاز به نامه پذیرش از دانشگاه موردنظر خواهید داشت.

  • ترجمه مدارک

در زمان مراجعه به ویزامتریک، باید مدارک خود را به انضمام ترجمه آلمانی آن به همراه داشته باشید.

  • عکس پرسنلی

همراه‌داشتن عکس پرسنلی، در روز مراجعه به ویزامتریک برای تأیید و تصدیق مدارک، برای اخذ انواع ویزا الزامی است.

  • مستندات مالی

برای تأیید مدارک خود، ممکن است به مستنداتی مانند فیش گردش حساب بانکی یا اثبات تمکن مالی، نیاز داشته باشید.

مدارک موردنیاز برای وقت تایید مدارک سفارت آلمان

در پایان

تعیین وقت تایید مدارک سفارت آلمان، یک مرحله مهم در فرایند اخذ ویزا و انجام امور مختلف در کشور آلمان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع از شما دعوت می‌شود که با عضویت در پورتال جامع اپلای جرمنی از خدمات مشاوره رایگان استفاده کنید و اطلاعات دقیق‌تری درباره مراحل و مستندات موردنیاز برای تعیین وقت تایید مدارک سفارت آلمان کسب نمایید. این پورتال به شما امکان می‌کند تا با راهنمایی‌های تخصصی و مشاوره حرفه‌ای، بهترین تصمیمات را در خصوص آینده‌ تحصیلی یا شغلی خود در آلمان، اتخاذ کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *