سایت جستجوی کار در آلمان

مطهره

۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۱۱:۵۹:۱۱

0

256

سایت جستجوی کار در آلمان

آیا شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که قصد دارند در کشور آلمان مشغول به کار شوند؟ پس این مقاله از اپلای جرمنی برای شماست! چرا که ما قصد داریم در این مطلب، بهترین سایت جستجوی کار در آلمان را به شما معرفی کنیم.

کشور آلمان با در اختیار داشتن اقتصاد قوی، فرصت‌های شغلی زیادی را برای جویندگان کار، فراهم می‌کند. بااین‌حال، یافتن شغل در آلمان، می‌تواند امری دشوار باشد؛ زیرا بازار کار بسیار رقابتی در این کشور، وجود دارد؛ بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم از سایت‌های جستجوی کار در آلمان، کمک بگیرید.

امروزه، رسانه‌های سنتی مانند: آگهی‌های روزنامه‌ها یا پست‌ها در صفحات شغلی وب‌سایت شرکت‌ها به دلیل کمبود استعداد و رقابت برای استخدام بهترین گزینه‌ها محبوبیت خود را ازدست‌داده‌اند.

چه به دنبال کار پاره‌وقت یا تمام‌وقت باشید، تابلوهای کار مجازی، بهترین مکان برای شروع جستجوی شغلی شما هستند.

شما از طریق سایت جستجوی کار در آلمان، می‌توانید با کارفرمایان بالقوه، ارتباط برقرار کنید و بهترین شانس را برای گرفتن یک موقعیت شغلی پردرآمد، برای خود ایجاد کنید.

در ادامه به معرفی چند سایت جستجوی کار در آلمان که محبوبیت زیادی میان کاربران دارند، می‌پردازیم.

چگونه در آلمان کار پیدا کنیم؟

اگر قصد دارید در کشور آلمان مشغول به کار شوید، قبل از جستجوی کار در سایت جستجوی کار در آلمان، باید اطلاعات خوبی از بازار کار این کشور، داشته باشید. این اطلاعات، شامل شناسایی مشاغل و صنایع مورد‌نظر و همچنین، درک فرایند کاریابی و انتظارات کارفرمایان آلمانی است.

یک منبع عالی، برای تحقیق در مورد بازار کار آلمان، اداره کار فدرال (BA) است. وب‌سایت BA، اطلاعاتی در مورد فرصت‌های شغلی، مدارک تحصیلی و شرایط زندگی در آلمان را ارائه می‌دهد.

در قدم بعدی، باید سعی کنید یک رزومه کاری قوی برای ارائه اطلاعات موردنیاز به کارفرما تهیه کنید. رزومه، اولین نقطه تماس شما با کارفرمایان بالقوه است؛ بنابراین، باید به بهترین شیوه شما را به آنان معرفی کند.

شبکه‌سازی نیز، بخش مهمی از فرایند کاریابی در آلمان است و به شما کمک می‌کند تا با کارفرمایان آلمانی، ارتباط نزدیکی برقرار کنید.

به این منظور، شما می‌توانید قبل از مهاجرت به آلمان در نمایشگاه‌های کار و رویدادهای صنعتی، شرکت کنید و سعی کنید با افرادی که در زمینه‌های موردعلاقه شما کار می‌کنند، ارتباط برقرار کنید.

همچنین می‌توانید، در پلتفرم‌های مختلف کشور آلمان به جستجوی شغل موردنظر خود بپردازید. اما بهترین سایت جستجوی کار در آلمان چیست؟ با مطالعه ادامه این مطلب از اپلای جرمنی، می‌توانید با معروف‌ترین پلتفرم‌های کاریابی در آلمان، آشنا شوید.

کاریابی از سایت جستجوی کار در آلمان

معرفی بهترین سایت جستجوی کار در آلمان

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط راهنمای کار Crosswater، بیش از ۱۲۰۰ وب‌سایت کاریابی فعال در آلمان وجود دارد که می‌توانید از طریق آن‌ها شغل مطابق با توانایی‌های خود را جستجو کنید.

در ادامه و بدون مقدمه، محبوب‌ترین سایت‌های جستجوی کار در آلمان را به شما معرفی میکنیم.

 Stepstone

Stepstone، یکی از پورتال‌های شغلی پیشرو در آلمان است که سالانه، افراد بسیاری از طریق آن، مشغول به کار می‌شوند. این صفحه شغلی به بسیاری از کارفرمایان، کمک کرده تا به‌سرعت، مناسب‌ترین گزینه‌ها را برای استخدام، پیدا کنند.

در Stepstone، کارفرمایان می‌توانند، مستقیماً و از طریق ایمیل با گزینه‌های استخدامی خود، ارتباط برقرار کنند.

StepStone، فرصت‌های کاری و شغلی متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاریابی در این پلتفرم، بین‌المللی است و می‌توانید در کشورهای مختلف به جستجوی فرصت‌های شغلی بپردازید. این پلتفرم به شرکت‌ها و کارفرمایان، اجازه می‌دهد تا آگهی‌های شغلی خود را در سراسر جهان، ارسال کنند و داوطلبان می‌توانند، رزومه خود را برای شرکت‌ها ارسال کنند.

StepStone، با ارائه انواع ابزار و خدمات به کارجویان کمک می‌کند تا به‌راحتی، شغل پیدا کنند. این گزینه‌ها شامل مواردی مانند: جستجوی شغل بر اساس عنوان شغل، تخصص و میزان حقوق است. علاوه بر این، StepStone به کاربران اجازه می‌دهد تا رزومه خود را آپلود کرده و آن را برای شرکت‌ها ارسال کنند و مستقیماً با کارفرمایان در تماس باشند.

Stellenanzeigen

Stellenanzeigen نیز، یک سایت جستجوی کار در آلمان است که در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد، شغل‌های موردنظر خود را بر اساس فیلتر‌های مختلف، جستجو کنید. جالب است بدانید این پلتفرم، هر ماه بیش از ۳.۵ میلیون، بازدیدکننده دارد.

با Stellenanzeigen، می‌توانید در میلیون‌ها شغل مرتبط با حرفه خود به جستجوی کار بپردازید و در نهایت به طور مستقیم با کارفرمای خود در ارتباط باشید.

Jobrapido

Jobrapido یک پلتفرم کاریابی است که به افراد در جستجوی فرصت‌های شغلی در سراسر جهان، کمک می‌کند. این وب‌سایت در سال ۲۰۰۶ تأسیس شد و در حال حاضر در بیش از ۵۸ کشور، قابل‌دسترسی است.

Jobrapido از یک موتور جستجوی پیشرفته، برای جمع‌آوری و دسته‌بندی مشاغل از منابع مختلف، مانند: وب‌سایت‌های شغلی، رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر، استفاده می‌کند. سپس با استفاده از الگوریتم‌های خودکار و هوش مصنوعی، آگهی‌های شغلی را جمع‌آوری و به کاربران خود، نمایش می‌دهد.

ویژگی‌های ارائه شده توسط وب‌سایت Jobrapido عبارت‌اند از:

  1. جستجوی جامع: کاربران می‌توانند با استفاده از کلمات کلیدی یا عبارات مرتبط با شغل موردنظر، فرصت‌های شغلی را جستجو کنند.
  2. فیلترهای پیشرفته: کاربران می‌توانند، جستجوی خود را با استفاده از فیلترهای مختلف مانند: عنوان شغل، نوع تخصص، سطح شغل و حقوق محدود کنند.
  3. اعلان‌های بی‌درنگ: کاربران می‌توانند با عضویت در یک خبرنامه یا از طریق مرورگرهای وب، پیشنهادهای شغلی جدید را در زمان واقعی دریافت کنند.

Kimeta

Kimeta یک سایت جستجوی کار در آلمان است که طرف‌داران بسیاری دارد. این پلتفرم با جمع‌آوری بهترین پیشنهادها شغلی از شرکت‌ها، سایت‌های شغلی و مراکز مشاوره شخصی و ارائه آن‌ها به جویندگان کار، توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان پلتفرم‌های کاریابی پیدا کند.

Kimeta در حال حاضر تقریباً ۲,۲۰۵,۳۴۲ شغل در سایت دارد. در این پلتفرم، شما می‌توانید مشاغل مختلف را بر حسب اولویت‌های خود فیلتر کنید و در صورت لزوم، برای هریک از آن‌ها رزومه بفرستید.

لینکدین؛ بهترین سایت جستجوی کار در آلمان

لینکدین، یکی از سایت‌های محبوب در بین کارفرمایان آلمانی، برای یافتن متخصصان باتجربه، برای مشاغل خود است. کارفرمایان، می‌توانند با انتخاب یک طرح قیمت‌گذاری که متناسب با نیازهای خاص آن‌ها باشد، مشاغل خود را در لینکدین پست کنند تا استعدادها و نامزدهای مناسب، برای شغل خود را استخدام کنند.

بهترین سایت جستجوی کار در آلمان

نکاتی که باید قبل از پیدا کردن کار در سایت جستجوی کار در آلمان بدانید!

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، پس از اخذ ویزای آلمان کار در شرکت‌های آلمانی، امری امکان‌پذیر است؛ اما به‌شرط اینکه تجربه و دانش مناسبی در خصوص زبان آلمانی داشته باشید؛ بنابراین، قبل از جستجوی کار در آلمان، روی تجربه و مهارت خود تمرکز کنید و شروع به یادگیری زبان آلمانی کنید.

باید به این نکته توجه داشته باشید که کاریابی و استخدام در شرکت‌های معتبر آلمانی، پروسه‌ای زمان‌بر است؛ پس قبل از اینکه به‌طورجدی به دنبال شغل بگردید، بهتر است روی چگونگی ایجاد روابط با کارفرمایان آلمانی، کار کنید.

همچنین، می‌توانید در کنفرانس‌ها و رویدادهایی با سخنرانان و شرکت‌کنندگان در زمینه موردعلاقه خود، شرکت کنید. در ضمن، اطمینان حاصل کنید که پروفایل‌ شبکه‌های اجتماعی شما همیشه به‌روز هستند؛ چرا که بسیاری از شرکت‌ها در آلمان از لینکدین یا زینگ، برای جذب و استخدام نیرو استفاده می‌کنند.

نکات کاریابی در آلمان

پورتال اپلای جرمنی با ارائه مشاوره‌های رایگان در زمینه مهاجرت تحصیلی و اپلای به کشور آلمان، می‌تواند راه شما را برای مهاجرت به آلمان و شروع کاریابی در این کشور، هموار کند. برای رزرو وقت مشاوره، می‌توانید در پورتال اپلای جرمنی عضو شوید و از توکن مشاوره رایگان خود، استفاده کنید. همچنین، می‌توانید با مراجعه به قسمت داشبورد و نقشه راه اپلای، از تمامی مراحل اپلای تحصیلی، اطلاعات موردنیاز را کسب کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *